SpeedMarket

קידום ממומן בגוגל

(PPC (Pay- Per -Click

 קידום ממומן בגוגל

(PPC (Pay- Per -Click קידום ממומן בגוגל


קידום ממומן בגוגל כשמו כן הוא,
קידום מומן במנועי החיפוש הוא למעשה יצירת מודעה פרסומית שתופיע בתוצאה ראשונה במנוע החיפוש של גוגל,
שימו לב שבאתר של גוגל ישנן מספר תוצאות שעל ידן כתוב "מודעה",
אלו הן למעשה פרסומות שרלוונטיות למה שהלקוח חיפש אך מקום להמתין עד שהאתר יתקדם בגוגל לעמוד הראשון.
לשלוט בתהליך הפרסום האינטרנטי באמצעות קידום אתרים ממומן
אם נבדיל את הקידום האורגני שהוא למעשה התוצאות הטבעיות שמאפשרות לקדם את האתר שלנו באמצעות קשת רחבה של פעולות, אופציה נוספת לקדם את האתר שלכם ברשת, יש יגידו אפילו פחות מורכבת היא באמצעות קידום ממומן המכונה PPC. אם עדיין לא שמעתם את המושג Google Adwords, בהחלט אפשר לומר שזה הזמן המתאים להכיר. למעשה, חלק גדול מהתוצאות להן אתם נחשפים בתור גולשים מתבסס בהתאם לפעולת הלחיצה שאנו מבצעים על המודעה עצמה. המפרסם, כלומר בעל האתר משלם על כל קליק שנלחץ בהתאם לעוצמה של מילת החיפוש. חשוב לציין, שבדומה לקידום האורגני גם קידום אתרים ממומן חייב להתבסס על חיפושים רלוונטיים בהתאם למילות המפתח וכאן נכנס תפקידו של מקדם אתרים שיודע ומבין מה הוא עושה.

מדוע חשוב לבחור מקדם מקצועי שמבין בקידום אתרים ממומן?

מקדם מקצועי למד להכיר את מערכת הפרסום של Google ולכן יידע לשדרג את השימוש באופן האופטימלי ביותר, זאת בהתאם לצרכים שלכם. ל- Google יש שיטה על פיה היא קובעת את מיקום המודעות ברשת ואת רמת המודעה משמע האיכות שלה. מקדם שיידע לנתח כפי שצריך את הקמפיין הפרסומי שלכם, יעלה את רמת החשיפה שלו ויגרום להנעה לפעולה שזו המטרה העיקרית לאורך כל תהליך הפרסום. בנוסף, כאשר אתם לוקחים את תהליך הקידום הממומן לאתר שלכם על עצמכם, אתם עלולים לשלם יותר כסף עבור כל הקלקה ולא בטוח שתצליחו למקסם את הפרסום.

קידום ממומן בגוגל

מהם היתרונות?
• מקצר תהליכים – בשונה מקידום אתרים אורגני הנחשב לתהליך ארוך, מתמשך הדורש סבלנות, קידום אתרים ממומן מאפשר לקצר את התהליך שיוביל למצב בו אנו ממוקמים בעמוד הראשון של Google, אפילו תוך מספר דקות.
• פרסום ממוקד – בעזרת הקידום הממומן תוכל לשלוט במיקום המודעות הפרסומיות ולמשוך את קהל היעד הרלוונטי לאתר שלך.
• מעקב- כלים סטטיסטיים מאפשרים לבדוק איפה אנו נמצאים מבחינת הכנסות מול הוצאות. במצב בו הקמפיין לא מניב רווחים, ניתן מיד לעצור אותו או לשנותו.
• חשיפה גבוהה- הקמפיין הפרסומי ברשת בשיטת הקידום הממומן מאפשר לחשוף את המודעה לקשת רחבה של אנשים.
• תקציב זול – אם משווים את תקציב הפרסום האינטרנטי ב- Google לאמצעי מדיה אחרים ניתן לשים לב לחיסכון הכלכלי המשמעותי שאנו משיגים.
• גמישות – בתור מפרסמים אתם שולטים בזמני הפרסום, אתם מגדירים את התקציב הפרסומי ואתם יכולים בכל עת לשנות את הגדרות החשבון שלכם ב- Google Adwords.

חזרה לבלוג שלנו

 קידום ממומן בגוגל

מחפשים מקדמי אתרים?

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או התקשרו 0542440449

    שם פרטי טלפון